Beyin Gücüyle Doğaüstü Güce Sahip Olduran Esmalar

Beyin Gücüyle Doğaüstü Güce Sahip Olduran Esmalar

Beyin Gücüyle Doğaüstü Güce Sahip Olduran EsmalarBirazdan anlatacaklarım tamamen gerçek. Yüce Allah’ın isimlerinin hikmetlerinin sonu asla yoktur. Önemli olan bunları keşfetmek. İslam döneminden önce de bu isimler kullanıldı. Hz. Süleyman olsun, Hz. Davud ya da Hz. İdris A.S. Mumya filmlerine bakarsanız onlarda da bunlar mevcut. İşte sır gibi saklanan bu esmaları gün yüzüne çıkarmaya devam ediyoruz. İlk defa MucizeDua da okuyacaksınız.
Esmalar 3 kademeden oluşuyor. Her esmayı bir hafta çalışıyorsunuz. 3 hafta bittikten sonra, esmaların hepsini okuyacaksınız.
Bu esmaların gücüyle eşyaları dahi hareket ettirebilirsiniz. Karşınızdakinin düşüncelerini okuyabilirsiniz. Ya da teleport yapabilirsiniz. En kolay yapacağınız şey Astral Seyahat olacaktır.

1. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
Ya Sufey Melikun Ya Sufey Meymun Ya Sufey Semun

2. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
Ya Sufey Haufun Ya Sufey Huşe Ya Sufey Kuvveh

3. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
Ya Babul Melekut Ya Babul Melekut Ya Babul Melekut

4. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
1. 2. ve 3. seviyeler birlikte okunacak.

“Beyin Gücüyle Doğaüstü Güce Sahip Olduran Esmalar” üzerine 368 yorum

          1. Daha ne esmasindan bahsediyorsunuz kardesim???? Okumuyor musunuz sitede? Hepsi “YAZIYORRRRR”

      1. Günaydın rica etsem banada gönderirmisiniz esmaları bende okumak istiyorum çünkü ben şifa amaçlı değerlendirmek istiyorum şimdiden teşekkürler allah razı olsun bu bilgiler için

          1. İyi akşamlar ya ben anlatamadım yada siz anlamadınız iyi okudum size sorup istememin sebebi yukaruda soran arkadaşlara 1.okuma seviyisini maillinize gönderdim diyince bende acaba daha burdaki yazılandan daha farklı bir okuma şeklimi var diye düşündüm ve yazıp istedim yanlışmı yaptım ki siz ters bir şekilde cevap verdiniz ve o arkadaşlarla aramızdaki fark ne onlara yazılıyorda bizlere sayfada yazıyor iyi okuyun diye cevap veriliyor gerçekten kırıldım neden diyede düşünüyorum özür dilerim verdiğim rahatsızlıktan dolayı

        1. 4. Seviye zaten 1. 2. ve 3. seviyelerin birlikte okumasindan olusuyor. Herkese her hafta birer seviye yolladigim icin hak gecmesin. O yüzden sadece 2. seviyeleri yolladim.

          1. selam merhaba 4 seviyeleri alabilirmiyim teşekkürler birde bu seviyelerin örnek veriyorum sadece 1 tanesine sürekli olarak devam etsek nasıl olur bununla alakalı bilgi verirmisiniz email de teşekkürler

          2. 4. Seviye, 1., 2., ve 3. seviyelerin birlikte okunmasindan olusuyor. Hosunuza giden, ya da en cok etkiyi hissettiginiz bir seviye varsa sürekli onu vird edinebilirsiniz.

  1. beyin gucu ile doga ustu gucler esmalarini bana mail atarminiz birde esiimizin sevgisi artsin diye persembeyi cumaya baglayan gece bin k ez salavat ve …surenin 2.ayeti300 okunan uygulmayi lutfen mail adresime gonderirmisiniz……………..siteniz cok basarili ve seviyeli elimden geldigince hergun takip edicem……simdiden tesk….

      1. Teşekkür ederim mailiniz geldi… Bahsi geçen isimler hüddam yada cin isimlerimi ? bu duayı okuduğumuzda onlardan destekmi alıyoruz ? Sakıncası yoksa ve vaktiniz varsa izah edebilirmisiniz.

        1. Evet bunlar Süryanice Hüddam isimleri. Bu bir davet degildir. Sadece bu isimlerle onlarin gücünden yardim istiyoruz. Aslinda tam istemede de degil, fakat siz farkinda olmadan bazi yeteneklere sahip oluyorsunuz.

        1. Yorumlari önce okuyun. 100 defa söylendi. Sonra da sinirleniyor diyorsunuz. Daha okudugunuzu anlayamiyorsunuz, kalkmissiniz okumalardan bahsediyorsunuz!!!!!!

    1. Herkese haftada bir seviye verdigim icin size de ayni sekilde vermek zorundayim. 1. seviyeler adresinize yollanildi.

      1. S.A hocam herkes seviye istiyor bu seviyeler yukarıda yazanlaran farklı birseymi acaba merak ettim değilse neden gönderiyorsunuz siteden okusun herkes.. birde bunları okurken yanlış birşey yapmış olmayalım okuma saati varmidir carpilmayalim..

  2. Merhaba 4. seviye esmalarını gönderebilirmisiniz? Sanırım 4. haftadan sonraki hafta 4 seviye esmayıda 7 gün boyunca okuyacağızki buda günde 4000 , haftada 28000 kere oluyor bir haftada. Hocam birde birkaçgündür bildirimler bana ulaşmıyor. Acaba unsubscribe mi oldum? Ben herhangi bir işlem yapmadım bu yönde çünkü.

    1. 4. seviye 1. 2. ve 3. seviyelerin birlesiminden olusuyor. Yani günde toplamda 4000 kere. Bildirim konusunda bir fikrim yok.

  3. O zaman, günde her üç seviyedende 1000 kere okuyacaksak ,günde 4000 değilde 3000 oluyor. 7 gündede 21000 kere… Yanlışmıyım?

  4. Arkadaşlar buranın bir forum sitesi olmasını istemem. Ama kişilerin deneyimlerini paylaşmaları diğer kişilere, ilham, ümit ve cesaret vermesi açısından önemli. Bu açıdan Beyin gücü ile Doğa üstü güçlerinizi geliştirin uygulaması gerçekten en çok rağbet gören ve herkesin yararlanmak istediği bir konu. Bu açıdan, çalışmaları tamamlayıpta veya tamamlamaya az kalıpta her hangi bir tecrübe yaşamış olan varmı? Varsa lütfen paylaşsın, küçükte olsa…. Mesela, telepati,telekinezi,teleportation,astral seyahat….vb.

    1. Ben tamamladım Aslında böyle şeylerin gizli kalması gerek ama çok hoş olaylar yaşadım. 2. haftadan sonra başladı olaylar rüyalarımı kısmen kontrol edebiliyorum ama ertesi gün çok yorgun oluyorum Zihin okuma tam olmasa da karşımdaki bir şey demeden ben diyorum tamda ben bunu diyecektim diyorlar Bu çok sık olmaya başladı Belki daha üstünde çalışmam gerekli Telepati inanılmaz gelişiyor Sanki bir sonraki adımı hissediyorsunuz Bu çok garip bir duygu Ben hep inanarak okudum bir an şüphe duymadım

      1. Selamun aleykum bu okunacak seylerden bir zarar gorurmuyuz… yani gozumuzle goremedigimiz gormekte istemedigimiz canlilar bize musallat olurmu… dinen caizmi boyle bisey… ben simdilik sizden kari koca arasindaki muhabbetin sevginin artmazi icin olan duayi istiyorum birde sorularima cevap verebiliseniz oncelikli dusunup eger almaya karar verirsem size donecegim tesekkurler

      2. Peki şu an (bitirdiğinizi umarak soruyorum) sonucu nasıl oldu. Çok merak ediyorum lütfen cevaplayın….

      3. merhaba sevil yani yukarida da yazdigi gibi artik herseyi yapabiliyor musun cevaplarsan sevinirim ben de uygulama yi isterim

  5. Merhaba mucize dua.Merak ettiğim bir şey var.Siz böyle gönderiyorsunuz Allah çok razı olsun sizden, ya biri bunu paylaşırsa? Ben paylaşmam istemezsin tabi ama….Sadece merakımdan sordum.

    1. Merhabalar, paylasilmasinda sakinca görmüyoruz. Zaten paylasimasinda sakinca gördügümüz uygulamalari hic bir sekilde ögretmiyoruz.

  6. Hocam, ilkin bunların herkesin eline geçmesini istemediğiniz için zaten isteyenlerin mail adresine 1 hafta ara ile gönderiyordunuz. Bu sebeple paylaşılmasının pek iyi olmayacağı kanısındayım. Zaten Feyzanur arkadaşımız neden böyle bir soru sorduki? Farzedelim birisi sadece bu uygulama için söylüyorum 3 seviyeyi esmalarını ve okunuş şekillerini buradan da değil sosyal medyadan paylaştı. O zaman herhafta 1 seviye gönderilmesi uygulaması nerede kaldı? Herşey vaktinde güzel. Mesela 1 er hafta ara ile o haftanın esmalarını göndermeniz çok güzeldi. Ama yinede son söz sizin tabii.

    1. Bu paylasiminin her hafta yapilmasinin nedeni, bunun seviye seviye gidilmesi icindir. Seviyeler dikkat edilmezse sonuc elde edilmedigi gibi, ters etki de yapabilir. O yüzden her hafta seviye seviye vermeyi düsündüm. Bu her nekadar zahmetli olsa da, okuyucunun güvenligi icin düsünülmüs bir uygulama.

  7. selamün aleyküm ..bende rica etsem..haftalık göndericekmisiniz yoksa her hafta 2. 3. istiyorum diye yazmak mı gerekiyor.teşekkürler..

      1. Hocam bugün 3.gün 1000 tane okumak 1 saat sürdü, hepsini sonunda 1000kez okuycaz 4 hafta sonunda günde 4 saat yaklaşık hepsini birmi 4000 yoksa her aşamayı 1000 tanemi ,kendilerini göstermiyorlar ışık topu enerji olarak geliyorlar

  8. Hocam bana gönderdiğiniz Suryanice huddam isimleri,zaten önceden de belirtmişsiniz yorumunuzda.Bu 1.seviye gonderdiğiniz isimleri zikredersek rahatsız ederler mi?Neler yaşayacağımı bana mail adresime gonderirmisiniz?Birde okuyanlar ysşadıklarını azda olsa paylaşırlarsa çok sevinirim.Ben çocukluğumdan beri telepatiyi çok iyi yaşarım,bunuda ilerletmek isterim.Sadece küçük bir oğlum var,onu rahatsız ederler diye korkuyorum.

  9. Sadece Admin tarafından okunacak esmalar eklenmiş. Onun dışında epeyce bir süredir bir paylaşım yapılmıyor. Site daha doğrusu Admin offline mı oldu acaba???

      1. Yani belli bir saatte okumak gerekmiyor, gün içerisinde hangi vakitte olursa olsun. doğrumu hocam?!
        Allah şimdiden razı olsun…

      1. hocam ALLAH razi olsun bukadar hizli bi cevap beklemiyordum tesekkur ediyorum ilgi ve alakaniz dan dolayi

  10. Selam.ben de istiyorum.lütfen,bana da gönderirmisiniz tam olarak?çok lazım.Çok teşekkür ederim.saygilar.

  11. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
    Ya Sufey Melikun Ya Sufey Meymun Ya Sufey Semun

    2. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
    Ya Sufey Haufun Ya Sufey Huşe Ya Sufey Kuvveh

    3. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
    Ya Babul Melekut Ya Babul Melekut Ya Babul Melekut

    2. Hafta Okumaları 7 gün boyunca günde 1000 kere
    1. 2. ve 3. seviyeler birlikte okunacak.

    Bunu paylaş:

  12. merhaba hocam ve tecrube edınmıs arkadaslar beyıngucu ıle doga ustu guc zıkrı herkes ısteyebilir fakat herhangi bir rahatsızlık musallat durumu olursa dıye korkuyorum cunku kesınlıkle o varlıkların ıyısıyle kotusuyle karsılaşmak ıstemem allah korusun , boyle dualardan uzak durmakmı gerekir yoksa allaha daha yakınmı olur rabbime daha yakın olayım bana o yeter…

  13. Ben bazi konularda hic cesaretim yok yani korkak biriyim.Allah tan baska kimseden korkmamak icin bir dua varmi

  14. Bu uygulamayı yapanlar ne gibi şeyler yaşadınız?.Yaşanan şeyler paylaşılmaz deniyor ama,en azından bizde öğrenmiş oluruz.Bir kaç kelimeyle okuyup tamamlayanlardan yorum alırsam çok sevinirim.

  15. arkadaşlar bunlar cin isimleri beyin gücnüz degil gelen cinler size olaganüstü şeyler gösterirr peki sonra ??? helak olmayasanız

  16. Hocam selamun aleykum, bu çalışmalardan ben de faydalanmak istiyorum. Mail adresime sırasıyla gönderirseniz duacınız olurum çünkü hakikaten çok ihtiyacım var..

  17. merhaba , bunları günün herhangi bir saati okuyabilir miyiz ? abdest gerekli mi ? bir de kadınlar regl gününde yarım bırakıp temizlenince mi devam etmeli ? teşekkürler

  18. Bu yazıyı tesadüfen gördüm ve anladimki benim evimdeki enterasan şeyleri bu tip işlerle uğraşanlar yapıyor yıllarca Evimin içinde ilginç şeyler oluyor 10 yıldır uzun zamandır yani birilerinin uğraştığı ni tahmin ediyordum tamda tahminlerim dogruymus 10 yıldır ailece huzurumuzla oynayanlar acaba çokmu mutlular egolarini iyi tatmin ediyorlarmi cocuklarimla beni delirtmek için uğraşanlar ama böyle birşeyin farkında olan birisiyim sizlere önerim bu tip çalışmalar cazip gelsede insanların hayatını mahvederek mutluluk duymak eminimki çok günah Allah herkese doğruyu gösterir umarım.

  19. ÜSTTE 1. HAFTA 2. HAFTA 3. HAFTA OKUNACAKLARI YAZMIŞSINIZ ZATEN ONLAR OKUNMAYACAKMI MAİL ADRESİNE NEYİ GÖNDERİYORSUNUZ ORAYI ANLAYAMADIM

  20. Hocam merhaba, bende esmaları okumak istiyorum, gönderirseniz çok sevinirim. Allah razı olsun

  21. Sayin admin, bu calisma esamalarina bir itirazim olucak, bunlar esam degildir, bunlar Chaldean zamaninda yasamis Deom’larin yani Şeytanlarin adidir, evet dediginiz gibi doga ustu gucler veririler, astral seyahat ettiriler ve bir cok seyde verirler ama en sonunda posess ederekten malesef insan ruhunu delilik noktasina getirip intihar etmeler, bunalima girmeler ve insanligin insanliktan kisini en iyi bir sekilde becermeden kisiyi rahatsiz birakmazlar. Lutfen butur konular verilirken tarihi arastirmasini yapip veriniz. Ozellikle Babul cok tehlikeli bir demon’ifrittir.

    1. Kenan Bey, rahatsız olmazsanız sizinle iletişim kurmak ve aklıma a takılan bazı şeyleri paylaşmak istiyorum.

        1. Günaydın Kenan bey, teşekkür ederim cevabınız için ancak mail adresiniz okunmuyor 🙁 şifrelenmiş gibi sadece yıldız karakterleri var malesef 🙁
          ************* benim adresim. Umarım okunabilir 🙁

      1. ise yaradi derken neler yapabiliyorsun? cevaplarsan sevinirim bende bir turlu cesaret edipte okuyamadim

      1. admin kenan bey in dedigi gibi bunlar esma deyilde deman cinlerinin isimlerimi yada buyumu dedigi gibi tehlikelri varmi intihar v.b. yada gunah mi

          1. intihar v.b. olmadigini yorumlardan v.b. ogrendim ama bu gunah deyil dimi yada buyuye girmi ? lutfen cevapla 🙂

          2. sorular icin kusuruma bakma 🙂 biraz yukaridaki kenan die biri bunun buyu oldugunu ve bunlarin cin ismi oldugunu yazmis.onun icin gunah mi yoksa buyuye giriomu diye merak ediyorum ?. lutfen kusuruma bakma 😉 be cvpla 🙂

        1. Ya ne bu anlamini bilmediginiz esmalari yani isimleri okuyosunuz bunlar tamamen cin isimleri ya siz kafayimi yediniz acin Allahin 99 isminden kalbinize en cok yatani okuyun manasinu bilerek okuyun ne okudugunuzu bilin bu gibi sacma cinlerin isimlerini sayip durup nereye gidiyosunuz boyle yazik

      2. hocam sorularim icin kusura bakmayin :)ama kafami kemiriyolar…..ramazan yaklasiyo 3 ve 4 . haftalar ramazana gelio orucluyken yaparsam bisi olamz dimi…..500 defa okuyup yarim birakip tekrar devam edebilirmiyiz(isimiz v.b. cikarsa die ) …….ezberemi okumalitiz yoksa kagida filan yazarak bakip okursak bisi olmaz dimi…..4 hafyadan sonra esmalari bitirince guclerimiz direk geliyomu (yani deneyince oluyomu) yapnlarda tecrubelerini paylasirsa sevinirin:)…..yorumlarda birisi 4.hafta 2.esmayi ve 1. 2. 3. esmalari gunde bin defa okurask daha etkili olucagini soylemis dogrumu……lutfen cevaplayin 🙂

      3. hocam bunu yazmayi unuttum.bu dediginiz psisik gucleri bu esmalari bir defa yapinca bu gucleri yapabiliyomuyuz yoksa bikac kere daha yapmamiz mi gerekiyor 🙂

  22. Sayfamızı henüz keşfettim ve ilk olarak bu uygulamayı denemek istiyorum Rica etsem 1 2 ve 3 seviyeleri yollar mısınız mümkünse lütfen

  23. Hocam esmaları okurken yalnız mı olmalıyız yoksa fark etmez mi bugün başlamayı bide gnde 1000 kere den fazla unutup okursak sorun olur mu yoksa bu adetten bir sayı bile geçilmesi sorun olur mu bide nazara karşı muskam var okurken çıkarmalı mıyım

    1. Yalniz olmak da fayda vardir. Hatta sessiz bir ortam olunsa cok daha iyi olur. 1000 kereden fazla okuyabilirsiniz. Tam 1000 adet olmak zorunda degil. Muskaniz bu okumada sorun yaratmaz, eger sadece nazar karsi ise.

  24. s.a hocam banada gönderebilirmisiniz rica etsem ve nasıl yapılacağına dair kısa bir bilgide gönderirseniz sevinirim yunusemre09@hotmail.com
    öncelikle kaç seviye var önce hangi seviyeden başlamamız gerekiyor sırasıyla seviye olarak nasıl gidiyoruz
    tşk.

        1. İnin cinin şeytanın isimlerini zikredeceginize Allahın isimlerini zikretmeniz bundan daha hayırlı olur saygılar

  25. Yaa arkadaşlar her konuyu duayı esmayı niye cine periye bağlıyorsunuz ki gercekten çok sinir bozucusunuz . isteyen okur istemeyen okumaz .dinde zorlama yok. bi korkaklık insan allahtan başka kimseden korkmamalı . ben duaların gücüne inanan biriyim her dua ettimde okuduğumda allah yardımcı olmustur. Allaha tam teslimiyet inanarak okunduğunda ummadığı güzellikler çıkar karşısına.mucizedua.com hocamız insanlar faydalansın diye ne kadar güzel dualar paylaşıyor . sizlerde gercekten bunaltıyorsunuz hocayı sabırla zaten cevap veriyor. Gerçek müslüman dinli allahtan baska kimseden korkmaz . yok cin çıkar mı yok peri deyip durmayın artık . okucak olan kardeslerimizi de yanıltıyorsunuz . herseyi cine periye bağlıyorsunuz gercekten cahillikten başka bişey değil.

  26. Hocam iyi günler benim bikaç tane sorum olucaktı . şimdi baslarken . Euzu besmele niyet ettim allah rızası için beyin gücü ile doğa üstü güçlere sahip olduran esmaların ilk 7 gün her gün bin kez okumaya diye mi. Şu niyet konusunda bi aydınlatırmısınız . birde sadece 4 hafta mı devam edicez 4 . hafta bitiminde bırakcakmıyız anladığım kadarıyla vird edinmiyoruz galiba.

    1. Hocam tahmin ediyorum başınız çok kalabalık kaç kişiye cevap veriyorsunuz .çok güzel paylaşımlar sizden razı olsun allah benm soruyada cevap verebilirmisiniz.çok iyi olucak okumak istiyorum .yanlış baslamim sizden bilgi alım.

  27. Hocam bu esmalar cin veya huddam isimlerimi,okuduğumuzda ilerde rahatsız edilme durumumuz varmı?.Bende böyle güçlere sahip olmak istiyorum,lütfen yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Ruhanilerin isimleri mevcut ama rahatsiz edilme gibi bir durum asla sözkonusu degil. Öyle olsa paylasmazdik.

  28. Bu esmalar Allah’ın isimleri zannedersem ama bu isimleri hiç duymadım,sizinde yazmış olduğunuz gibi hiç bilinmeyen esmalar,ama hangi dilden çözemedim,Süryanicemi acaba,İslamiyetten önce demişsiniz.Burada bunu açıklarsanız çok sevinirim,çünkü herkes cin isimlerimi,huddam isimlerimi diye sormuşki bende sormuştum zaten.Lütfen konuyu detaylı açıklarsınız bu hayırlı günde herkes rahatlayacak.Okuyupta cevap yazdığınız için çok teşekkür ediyorum.Allah razı olsun.

  29. Beni abonelikten çıkartın ben çıkmayı beceremedim . dua hakkında bişey sordum .ben hariç herkeze cevap vermişsiniz . mail adresi veriyorsunuz bu adrese mail at diye . mail gönderiyorum cevap yok .sitenize yorum yapıyorum yine cevap yok. sayfanızı takipte etmicem artık.

    1. Kimseyi zorla tutmuyoruz. Kimse de hemen cevap yazmak zorunda degil. Sabri olmayanlarin selameti de olmaz. Bunu da bir kenara yazin. Aboneliginizi kaldirdim.

  30. E mail atmıştım cevap vermemişsiniz buraya bakarsınız umarım. 4. hafta okumalarında her bir seviyeyi 1000 kere mi okuyıcaz yoksa her seviyeyi 333 kere mi okuycaz? Teşekkürler şimdiden

    1. Dördü 1000 kere okunacak. Yani 4000 kere toplamda. Yorumlari dikkatli okursaniz, bu soruya daha önce cevap verildi.

      1. Yorumu buldum. Teşekkürler bu arada ve 4000 değil 3000 olucak yukarıdada aynısını yapmışsınız 🙂 eleştiri gibi bişey değildi yanlış anlamayın lütfen iyi geceler.

      1. Biliyorum efendim o anlamda demek istememiştim. 4. hafta da nasıl okuyacağımızı anlayamadım tam olarak. Sizide uğraştırdım . Açıklarsanız sevinirim iyi günler dilerim.

      1. Hocam arkadaş şey demek istemiş. 1. 2. Ve 3. Haftanin esmalari toplami 3000 ediyor günlük. 4. Hafta günde 3000 tane okumamiz gerekli degilmi?

  31. Hocam cinlerle herhangibi bi sıkıntı temas vb herhangbi bir durum olmayacak değilmş ben tek yaşıyorum cin min uğraşamam çok korkarım ben ama bu konuya kafayı çok taktım yapmak istiyorum büyüye girmezi cehennrmlik bi günahı falan yoktur yani değilmi ne kadar fazla gücümüz olucak neler yapabileceğiz en fazla her esmayı bana gönderirseniz sevinirim uçma falan olayları varmı en fazla ne kadar sürede yeteneklerimiz ortaya çıkar cevaplarsanız sevinirim 🙂 ve yaşayabileceğim durumları bana yollarmısınız

  32. esmaları mail adresime yollarmısınız….hahaah

    yahu mubarek şaka gibi… adam baş sayfaya yazmış biri esmaları mail adresine istemiş ardından 1 milyon kişi gene istemiş… halbuki esmalar orda yazıyor..

    işte mubarekler… bu esmalar zaten herkesçe bilinir.. ama siz bu esmaları bu kafayla okursanız.. size kesinlikle söyleyeyim.. bırakın eşyaların yerini değiştirmeyi teleportu.. rüzgarlı havada kağıt bile uçuramazsınız…

    bilinç olmaz ise.. esma lar sözden ibarettir. Allah cc isimleridir. esas olan sırrı ismin idrakı ile ortaya çıkar..

    koyun gibi adamdan esmalrı mail adresime gönder diyorsunuz.. adam da esmalar yazıyor yukarda diyor … ama hala yazdığını okumayıp esmaları mail adresine istiyorsunuz…

    İKRA!! siz okumaktan geri durursanız Allah cc size geri durur. Okuyun mübarekler okuyun… bu esma mucizeleri ilk defa burda zikredilmiyor…

    NOT .. ADAMDAN DA BİRDAHA ESMALARI İSTEMEYİN EN BAŞTA YAZMIŞ!

    1. Sacma sapan, bilip bilmeden yorumlar yapip, insanlari yanlis yönlendirme yapmayin Sizingibiler yüzünden internette yalan yanlis bilgiler dolanmakta ve yine sizingibiler yüzünden insanlar yok yere korkutuluyorlar. Bu tarz yorumlar yapmaya devam ederseniz, siteye erisiminizi engelleyecegim.

  33. Hocam birkaç kişi yazmış nasıl 4000 oluyor diye sizde 1. hafta 1000 2. hafta 1000 3. hafta 1000 4. hafta 1000 yazmışsınız ama yazıda 4. hafta ilk 3 ü yapılması gerekiyor diye yazmışsınız ama 6000 olması gerekmiyor mu ilk 3 hafta 3000 4. hafta 3000

  34. Merhaba,

    Size mail atmıştım bir konuyla ilgili. Gözden kaçırmış olma ihtimalinize karşı yeniden buradan not düşmek istedim. Kontrol edebilir misiniz? Herhangi bir cevap alamadım. kayıtlı mail adresimden admin@mucizedua.com adresinize gönderdim.

    Teşekkürler.

    1. Günde o kadar cok fazla mail aliyoruz ki, arkadaslar ve hocalarimizla cok zor yetisiyoruz. Bazen de gözümüzden kacabiliyor. Rica etsem maili tekrar atabilir misiniz? Tesekkürler.

  35. Hayirli geceler ben sizden rica etsem 1000 salavat ve ……suresinin 2. Ayeti 300 adet diye yazip tamamini vermediginiz duanin yazilmayan yetlerini alabilirmiyim. Esim evi terketti ve beni hic aramiyor onun icin okumak istiyorum

  36. En kolay yapabileceğiniz şey astral seyahat olacak yazmışsınız. Astral seyahat yapıp geri dönemeyenler var.. bu duaalar sayesinde daha ilk astral seyahatte, professiyonel bir şekilde mi yapılabiliyor? Yani bedene geri dönmede de başarılı mı olunuyor?

  37. MucizeDua Allah size sabir versin, ben bunca aptalın yazdığını okumakta zorlandım, siz ki çoğuna cevap yazmışsınız. Okumaya gayret edeceğim esnafları, teşekkürler.

    1. daha önceki yorumlara bakarak yazıyorlar. da o yazılanların tarihine baksaniza be güzel kardeşim?? 1 sene önce sormuşlar sonrasında yazılmış sayfaya. biraz pratik zekali olun Allah aşkına. herseyi sorarak öğrenemezsiniz mantil yürütün biraz.

Bir Cevap Yazın