Venüs Zikri

Venüs Zikri

Venüs ZikriBu zikri eminim kimse bilmiyordur. Yine MucizeDua farkıyla ilk siz öğreneceksiniz. Venüs Zikri, çok az kişi tarafından bilinen, ama tesiri inanılmaz kuvvetli gizli tutulmuş bir zikirdir. El yazması kitaplara göre, Venüs Zikri‘nin tarihçesi İslamın ilk yıllarına dayanıyor. İsmini Vav, Elif, Nun, Elif, Sin harflerinden alıyor. Vav V yi, Elif E yi, Nun N yi, Elif U yu, Sin S yi temsil ediyor. Kur’an-ı Kerim’de bu 5 harf sadece 2 Ayette yan yana dizilmişler. Biri Enfal Suresi 72. Ayette, diğeri ise Hud Suresi 3. Ayetinde. Buraya kadar her şey normal gibi gözüküyor, ama asıl mucize bu iki VENUS un aralarındaki harf uzaklığı. Birinci Vav, Elif, Nun, Elif, Sin harflerinin yan yana dizilişinden diğer Vav, Elif, Nun, Elif, Sin harflerinin yan yana dizilişine uzaklığı 243 ayet aralığıdır. Yani bir VENUS dizilimiyle diğer VENUS dizilimin arasında 243 ayet bulunmakta. Ne olmuş yani bu da olabilir dediğinizi duyar gibi oluyorum. Dünya kendi ekseni etrafında dönüşünü 24 saatte tamamlar. Bu bir Dünya Günü olarak skala edilir. Venüs Gezegeni kendi etrafındaki rotasyon süresi 243 gündür. İşte Kuran Mucizesi burada. Bir Venüsten diğerine 243 ayet yani 243 gün geçiyor. Bu yüzden bu zikre, Venüs Zikri ya da Vav Elif Zikri demişler.

Bu kadar açıklamadan sonra gelelim zikrimizin faydalarına.

Faziletleri:
1- Silahlara karşı dayanıklılık
2- Venüs’ün gücüne sahip olmak
3- Cesaret
4- Görünmeyen güçler tarafından sürekli yardım
5- Kariyer sahibi olmak
6- Toplumda sözü dinlenen kişi olmak
7- Heybetli olmak

Okunacak Zikir:
Ya Kaviyyu Bi Kuvvetike Fensurna Vav Elif Nun Elif Sin

Okuma Adedi ve Zamanı:
243 kere günlük. Okuma zamanı Venüs saatinde olursa daha etkili olur fakat o saatte okuyamayanlar diğer saatlerde okuyabilirler.

MucizeDua sizin için bu gizli zikri sizlerle paylaştı. Elimizde daha çok fazla bilinmeyen gizli zikirler var. Bize abone olup, bizi takip ederseniz yenilikleri kaçırmazsınız.
Dua ile kalın…

MucizeDua

DMCA.com Protection Status

“Venüs Zikri” üzerine 59 yorum

  1. Paylaşımlarınız harika.Devamının gelmesini diliyorum.ALLAH razı olsun inşallah.Felçli hastalara okunacak dualarda paylaşırsanız çok memnun olurum.

      1. Benim anlamadığım arapcada venüs zühre diye geçiyor ama bu zikirde siz venüs(vav elif nun elif sin)diyosunuz kafam karıştı

  2. hocam selam size bu konuda 2 sorum olacak 1-venüs saatini açıklarmısınız? 2-kaç gün okunacak şimdiden tşk ederim

    1. Gezegen saatlerinin hesaplaması farklıdır. Her gün değişir. O yüzden şu saat diyemem. Okuma günü ise size kalmış. Belirli bir gün sayısı yok

  3. İyi günler niyetimi nasıl edicez peki . örnk.niyet ettim allah rızası için venus zikrini 243 kez zikretmeye deyip besmele çekip böyle mi baslıyoruz .saygılar

      1. Hocam bu zikir devlet memuru atanmak için okunur mu. Biraz saçma soru oldu sanırım kusura bakmayın.

  4. ben bir dua daha okuyorum bu içlerinden bir özellikle ilgili mesela toplumda sözü geçmek 2 duadada aynı amaç var sorun olurmu diğerini engellermi??

  5. Fazladan okumanın bir sakıncası mi var…birde görünmeyen güçler sürekli yardım oh ne olabilir acaba? ?,

  6. Selamlar 27/09/2016 Tarihinde boşanma davam var,ben boşanmak istemiyorum,yuvamın yıkılmasını istemiyorum,çook dualar ettim olmadı,belkide zamanı değildi.eşim ise benden nefret ediyor,benim ondan nefret etmem gerekirken,bu nefreti,bu yuvayı kurtarıcak,Allah rızası için bir duannız varmı.okunduğunda hemen tesir edecek bir dua,buraya yazdım çünkü,iletişim bölmünden ulaşmak çok zor,vakit sınırlı lütfen.

      1. yaşım 37 bir kızım var 9 yaşında,yarın boşanma mahkem var,6 hocaya gittim hocalar hepsi bende büyü olduğunu söylediler,bozdurmak istedim,her seferinde bir engel çıktı,hocanın bir tanesi sende 3 tane kağıt var dedi,bir tanesi seni ayırmak için,bir tanesi seni delirtmek için delirtirek öldürekcek,vede oldu çokkez intihara meillendim olmadı,üçüncüsü seni uzaklaştırmak için yapılmış dedi.birileri senin üzerinden bu cinleri aldım dedi,ama değişen birşey yok,çok acı çektim,hergün öldüm öldüm dirildim.eşim ise benden nefret ediyor,aynı şehirde bile bulunmak istemiyor.ayrı şehirlerdeyiz.herşeyim 1 sene içinde gitti,arabam,eşyalarım,yuvam dağıldı.etmediğim dua kalmadı,sbahlara kadar namaz kıldım,ağladım,yakardım ve o gün geldi çattı.

          1. Boşanma günü gelmedi, benden dilekçe istediler, bende bir şans istedim mahkemeden, mahkeme şuanda belli değil, ve şimdi alanya doğru gidiyorum, eşimin olduğu memlekete, oradan iş teklifi geldi, vardır bunda bir hayır diyorum. ama halen acı çekiyorum, ben bunca severken onu. o bana nasıl düşman oluyor. benden nefret ediyor. ya başkası asılirsa ona, ya aklını celerse, böyle vesveselerle uğraşıp duruyorum. 🙁

  7. Hocam bitane duananiz var mii Büyüyü Nazari kötü gözü haseti bozan öyle bir dua var mii?? hepsinin tam kalkmasi yok olmasi icin??

  8. yıldız saatleri diye bir uygulama var. telefonunuza indirip venüs ve diğer gezegen saatlerini öğrenebilirsiniz. otomatik hesaplıyor.

      1. Pardon bu 3 harflerle falan birseyi yok değil mi sayfanızda büyü kelimesini gordumde bazı dualariniz çok güzel peki bu dua allaha sadece edilen bir dua değil mi

    1. Zikir bir ibadettir. Ibadetlerin en efdali de namazdir. Elbette namaz kilmayan biri de zikir ceker ama diger türlü daha anlamli ve tesirli olur.

  9. Hocam benim hic bir meslegim yok fakat bir is var onu yapmayi gercektente cok istiyorum….söz konusu olabilir mii??

  10. Hocam Daha anlasilir bir dilde anlatirmisinizz?? birde ben bir yerde calismayi cok istiyorum bu zikir oranin iscisi olabilmem icin söz konusu olabilir mii??

  11. Hocam benim bir meslegim yok fakat bir yer var oda calismayi cok istiyorum… bu duayi okursam söz konusu olabilir mii??

Bir Cevap Yazın