Siyah Kedi Hüddam Daveti

Siyah Kedi Hüddam Daveti

Siyah Kedi Hüddam DavetiHüddam davetleri konusunda aldığımız maillerin sayısı belli değil. Bu tür davetler için yeterli havas bilginiz olması gerekmekte. Ama yine de sizleri kırmayıp tehlikesi diğer davetlere kıyasla daha az olan, Siyah Kedi Hüddam Daveti vereceğim. Davet ettiğiniz hüddam size siyah kedi şeklinde görülecektir. Kedinin, yani hüddamın gelmesi için Kündür, Sandarus ve Pelesenk Tütsüleri yakmalısınız. Bunlar bir bakıma boyut aralar. Aşağıdaki kelimeleri saat 00:00 dan itibaren 1000 kere okuyunuz. Bu uygulmayı yaparken kesinlikle yalnız olmalısınız ve en ufak sesin olmaması gerek. Kedi geldikten sonra artık ne yapmak istiyorsanız yaparsınız.

Okunacak Kelimeler:
Heytalin Satyusin Taytusin Aluha Elacel Essaah
DMCA.com Protection Status

“Siyah Kedi Hüddam Daveti” üzerine 31 yorum

  1. Gerçekten bunlar tehlikeli işler. Tamam çağırdın ve geldi. Nasıl göndereceksin geri veya ne yaptıracaksın ona? Allah muhafaza gönderemezsen kafayı yersin. Bence normal ruhani davetleri daha az riskli. Çünkü, tamam hüddamda cinni ama çok daha güçlüsü…

    1. Bilgi verirken lütfen dogru bilgi veriniz, zira hüddam ruhanidir. Ruhaninin normali anormali olmaz. Her ruhani davetin riski vardir. Sadece bu hüddamlar da güc bakimindan ayridir. Sonucta hüddam cin taifesindendir.

  2. Zaten cinni demek cin taifesinden demektir. Birde bu bilgi değil yalnızca benim bana özel yorumum ve çekincemdi.

    1. Yine bir hatanizi düzelteyim. Cinni demek cinler demektir. Min el Cinni demek cinlerden yani cinler taifesinden demektir. Siz bu islere girmeden önce, Cin ne demek, iyice ögrenin.

      1. Ya Hocam, bilgi vermek benim ne haddime? Ben sade bir müslümanım, ne alimim, ne ulemayım ne de ahkam kesecek kadar bu işlerde bligiliyim. Dediğim gibi o sadece benim naçizane bir yorumumdu. Ben sadece bu güzel siteden öğrenip, yapabildiklerimi yapıp, dünyasını ve ahiretini kurtarmaya çalışan biriyim. Hele helede bilgi vermek hiç haddim değil. Siteniz çok güzel Allah razı olsun.

  3. Hocam hüddamı bu şekilde çağırınca anlaşma yapıp himayemiz altına alabiliyormuyuz Allahın izniyle.

      1. Peki hocam hüddam geldiğinde kedi olarak mı konuşucak benimle.Diyelim ki anlaştık ettik.Hüddamlar müslümanmı oluyor.Mesela beraber cemaatle namaz kılabilirmiyiz.Babam da korkmaz bu tür şeylerden,babamlada tanıştırabilir miyim beraber ibadet yapabilir miyiz?

        1. Bazen yazdiklarinizin ne kadar komik oldugunun farkina variyor musunuz? Ne demek babamla tanistirabilir miyim? Olmadi cay icmeye davet edin.

          1. Haklısınız hocam kusura bakmayın(diğer sorularıma cevap verirmisiniz)

  4. Bu konuda bi kaç soru sormak istiyorum

    1-Niye kedi olarak geliyo?
    2-Bize hangi konuda yardımcı olabilir mesela şifa konusunda yani tedavisi olmayan bi hastalık konusunda şifacı olabiliyormu?
    3-Kaç gün okumalı?
    4-Anlaşmamı yapılıyor?
    5-Nasıl gönderilir?

    Biraz fazla soru sordum ama davetten önce merak ettiklerimizi öğrensek daha doğru olur, hepsine cevap verirseniz memnun olurum.

    1. Niye kedi geliyor diye bir soru cok sacma. Insanlar niye 4 degil de 2 ayakli doguyor? Bunun gibi bir soru.
      Anlasma tabiki yapilir, bu anlasma neticesinde ne konuda yardim edecegi belli olur. Gelesiye kadar okunmali. Tütsülerin eksik olmamasi gerek, yoksa tüm cabalariniz bosa olur. Gönderme icin durum farkli. Bu diger hüddamlar gibi degil.

    2. BEN CEVAPLIYIM KARDEŞİM HADDİM OLMAYARAK 1 BU YARATIKLAR EN ÇOK KEDİ KILIĞINA GİRERLER 2 ŞİFAYI ANCAK ALLAHcc VERİR KARDEŞİM ONDAN BAŞKASINDAN ŞİFA TALEP ETME DAHA KÖTÜ OLURSUN 3 KAÇ GÜNLÜK ÖMRÜN VARKİ KARDEŞİM YARINA ÇIKIPTA OKUMAYA SENEDİNMİ VAR SEN FARZ OLAN İBADETLERİNİ İHMAL ETME4 SEN ALLAH cc ANLAŞ KARDEŞİM ÖNCE RABBİNLE ANLAŞMAZZAN KİMSE SENİ TANIMAZ 5 İŞTE EN ÖNEMLİ SORU YARIM YAMALAK İMANİNLA ÇAĞIRDIĞIN CİNNİ GELDİ BAŞINA BELA OLDU EEEE ÇEKECEKSİN KARDEŞ ALLAH cc ŞİKAYET ETSEN CİNNİ DİYECEKKİ RABBİM BENİ BU ADAM DAVET ETTİ BENDE İCABET ETTİM MİSAFİRE GİT DENİLİRMİ SEN ÇAĞIRDIN ARTIK ÖMÜR BOYU UĞRAŞ AL BAŞINA BELAYI MECZUP OLDUN GİTTİ

  5. Hocam mesela emrimize almak için anlaşma herkeste aynı mı aynıysa nasıl bir anlaşma yoksa kişiden kişiye göre değişir mi? Dinen caiz midir bu anlaşma?

  6. Hocam kedi kılığındaki huddam gitmez demişsiniz peki bize zarar verir mı? Hirsla yapılan işlerde huddamdan yardım alınır mı?

  7. VE DEVAMINDA BU İSİMLERLE TÜTSÜLERLE MUMLARLA UĞRAŞIRSANIZ DİĞER KÖTÜ YARATIKLARA GEÇMESİ İÇİN BİR KAPI AÇARSINIZ HİÇ FARKINDA OLMADAN BÜYÜK MUSİBETLERE BULAŞIRSINIZ SONRADA ŞUNU DERSİNİZ ALLAHIM GÜNAHIM NEYDİDE BUNU BAŞIMA BELA VERDİN AMA BELAYI SİZ DAVET ETTİNİZDE HABERİNİZ YOK BUNUN NASIL TEHLİKELİ OLDUĞUNU BİLSENİZ BUNLARIN ADINI BİLE AĞZINIZA ALMAZSINIZ UNUTMAYIN BUNLAR İNSAN NÜFUSUNUN ON KATI BELKİDE DAHA FAZLA SÜRATLİ VE HAREKET KABİLİYETLERİ ÇOK FAZLA BİR MUM IŞIĞINI BİNLERCE KİLOMETRE ÖTEDEN BİLE FARKEDİP HEMEN GELİRLER ÖZELLİKLE EVİNİZ MÜSAİT DEĞİLSE SAKIN TÜTSÜ BİLE YAKMAYIN ÇÜNKÜ KOKUYLA NEMALANIRLAR SİZ DEVAMLI ABDESLİ GEZİN NAMAZI KAÇIRMAYIN AYIN ÜÇ GÜNÜ ORUÇ TUTUN GECE KALKIP SESSİZ SESSİZ AĞLAYIN ÖLÜMÜ ÇOK HATIRLAYINKİ KURTULUŞA ERESİNİZ

  8. Tengri’ye inanan bir Türk’üm lakin son bir senedir hedefim bu varlıklarla iletişime geçmek. Ne yaptıysam hangi yöntemi denediysemde bir sonuç alamadım. 6. Hissim üstün ama hiç bir yöntem sonucunda olumlu bir sonuç alamadım. Kısaca ağınızda ki yöntemlerde işe yaramadı. Arzu ve istek yok demeyin bu sayfaları gezen her bireyin isteği bir olsa yine benim arzu ve isteğime denk değildir. Buraya yazmaktan çekindiğiniz bir yöntem verebilmeniz mümkünse e posta adresime mail atabilirsiniz aksi halde son olarak süryani yöntemlerine baş vuracağım pek ümidim olmasa da.

Bir Cevap Yazın