Hızır Aleyhisselamı Çağırma Duası

Hızır Aleyhisselamı Çağırma Duası

Hızır A.S. Yardımına GelsinMerhaba Allah’ın Kulları! Yine okunuş olarak bilinen, ama gücü hakkında kimsenin tahayyül edemeyeceği mucize bir dua paylaşıyoruz. Hızır Aleyhisselamı Çağırma Duası fazlasıyla etkili bir duadır. Duada, Allah’ın izniyle yardıma çağrılıyor. Geleceğinden zerre kadar şüpheniz olmasın. Gerçekten sıkışmış, bütün kapıları kapanmış birisi, duanın şart ve edeplerine uygun olarak çağırdığı vakit gelir. Lakin nasıl gelir ve tanırsınız, o da artık size kalmış.

Üstüne basa basa söylemem gereken bir husus var. Bu dua kesinlikle çocuk oyuncağı değildir. Yani aşk meşk gibi haram şeyler için çağrılması cazip olmadığı gibi, belayı da alacağınızdan hiç şüpheniz olmasın. Çok zorda olmadıkça bu duayı yapmayın.

Okumayı geceleyin kimsenin olmadığı tenha bir yerde ve sayı gözetmeksizin okuyun. Bunu en az 7 gece tekrarlayın. En fazla 21 gün olsun ve beklemeye başlayın. Allah dualarınızı kabul etsin.

Arapçası

Hızır Aleyhisselamı Çağırma Duası

Okunuşu

Edrik Ebel Abbas Enni munhasır
Seyyidi Belyebni Melkanil Hıdır

Sitemizde paylaştığımız diğer hacet dualarını tecrübe etmek isteyen kardeşlerimiz BURAYI tıklayabilirler.

NOT: Sadece Youtube kanalımıza özel paylaşımlarımızın olduğu sırlı hacet duaları ve diğer video paylaşımlarımızı kaçırmamanız için lütfen BURADAN kanalımıza abone olun.

“Hızır Aleyhisselamı Çağırma Duası” üzerine 243 yorum

    1. Bu duayı başkası için değil kendi istekleriniz için okumalısınız. Namaz kılmayan siz iseniz evet okunabilir ama unutmayın ki duaların kabulünün artması, Allah’ın emirlerine riayet ile gerçekleşir.

  1. Hayırlı günler hocam nasılsınız? Bu Hızır A.S çağırma duasında aşk meşk gibi olaylara okunmaz diye belirtmişsiniz..Ben asla haram şeyler için okumam..Ancak hayırlı bir evlilik yapmak mutlu mesut yuva kurmak için okumak istiyorum..Ama yinede içimde bir ürperti oluşuyor..Yıllardır hayırlı evlilik yapmak mutlu mesut bit yuva kurmak için okumadığım dua kalmadı..Nerdeyse bütün duaları okudum..Ama netice alamadım.. Saçma sapan işlere de (Vefk büyü v.s) bulaşmak istemiyorum.. Hayırlı bir eş ve hayırlı evlilik yapmak için bu dua okunabilirmi?

    1. Değerli kardeşim, hayatımızın birer imtihandan ibaret olduğunu asla unutmayın. Her bireyin imtihanı farklıdır. Bu sebepten dolayı, her türlü duayı okudum ama olmadı dememeniz, sizin için en doğru olanıdır. Zira hayırsız bir evliliğin olması, hayırlı bir yalnızlıktan kötüdür. Rabbimiz şüphesiz en doğru bilendir. Siz bütün dualara, bu dua da dahil olmak üzere imanla, inançla sarılmalısınızdır. Yüce Allah’ın emirlerine riayet ettiğiniz sürece Rabbim mükafatını elbet verecektir. Bu duayı da hayırlı bir evlilik için gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz.

  2. Selamunaleykum hocam psikolojik hasta olan oğluma bir adam sahiplenmiş 7aydir gorusturmuyor bizle şantaj ve tehdit ediyor.belkide daha kötü şeyler yaptırıyor bilmiyorum.cok çok kötü durumdayım Allah rızası dua edin sizinle gorusebilirmiyim?

  3. Hocam eşim ceza evinde mahkeme günü belli olmuyor bir türlü dosyamız açılmıyor lütfen işimizin ilerlemesi savcının vicdana gelmesi için okusam olurmu

    1. Bu durumda kimin haklı kimin haksız olduğunu yüce Rabbimiz bileceği için, bir şey dememiz uygun düşmez. Bu dua, helal olan her istek için uygundur. Eşinizin gerçekten haksızlığa uğradığını düşünüyorsanız okuyabilirsiniz.

      1. Hocam ben evlenecegim kisiyi degistirmek istiyorum evlenmek uzereyim ama o kisiyle evlenmek istemiyorum onun yerine namuslu dinda bies istiyorum bu duayi yapsam olurmh bi sorun yok dimi

        1. Tabii ki hayırlı br eş istiyorum diye bu duayı yapabilirisiniz ama sizin durumunuzda sadece evlenmek istemiyorum demeniz yeterli olacaktır.

  4. İyi günler hocam şifa için okunurmu acaba. Birde benim 10 yıldır süren bir mahkemem var dolandırıldım 35 bin ödedim umuyorum yakında sonuçlanacak bunun içinde okuyabilirmiyim acaba saygılar.

    1. Bu darda kaldığınız her türlü helal amel için okunur. Çok faydalıdır. Ama bunu yanı sıra diğer duaları da okumanız çok daha faydalı olur. Duaları ne kadar çok okursanız, o kadar çok hayırlı olur.

    1. Abdestli dua etmek, duanın adabındandır. Duanın etkili olabilmesi için abdest gerekmektedir.

      1. İyi günler. Bu duayı okumak istiyorum. Sebebi oglum ameliyat oldu cuma günü aneztesi altında muayenesi var dikişler alınıcak daha bebek bu duayı okusam olur mu. Benim oglum un adıda Hızır. Hastanede mi okumam lazım yoksa evde mi okumaya başlayayım onceden. Lütfen cvp verirmisiniz

        1. Öncellikle Allah oğlunuzun şifasını versin. Evde okumayı yapabilirsiniz. Ayrıca sitemizdeki diğer şifa dualarının yanı sıra, şifa salavatlarını da okumanızı tavsiye ederiz.

  5. Hocam Allah razı olsun sizden açık açık söylüyorsunuz. Ama çoğu kişinin derdi dert değil hastalar evet dert ayrılacaklar işsizlik evet dert ama çoğu aşk meşk için bir kere Allah kimi neyi nasip etmiş ise o olur diyelim eşinden ayrılacaksın Allah olmasını istemiyor ki bir şey varki duanı kabul etmiyor yani seni seviyor demektir bu Allahım sevdiği insana dert keder hastalık verir sevmediği ile ilgilenmez o yüzden lütfen sorularınızı daha olumlu sorun hocamıza arkamdan da lütfen beddua küfür etmeyin Allah rızası için o kadar çok dertlilere varki???

  6. Merhaba.. Dualar güçlüdür.. Ama duanızın kabulü için içten etmek gerek ve Allah’ımın istediğinizi vermeyeceğini düşünmemelisiniz… Küçük bir şüphe dahi olmamalı tam imanla etmek çok önemli… Hızır Aleyhiselam gerçekten ihtiyaç sahiplerine geliyor.. Benim annem 85 senesinde ameliyat oldu öncesinde Hızır Aleyhiselam geldi, 93 te başka ameliyat oldu öncesinde geldi ve iki ameliyatıda başarılı geçti.. Gören elinden okuduğu suyu içen biri olarak şunu söyleyebilirim.. Hızır Aleyhiselam geldiğinde birşeyler ister para, gıda, kıyafet, oturacak bir muşamba.. VS. Onun istediğini vermek bizi o sıkıntımızdan kurtarıyor… Ayrıca Hızır Aleyhiselam ihtiyaç duyduğunuzda ondan söz ettiğinizde de yanınızda oluyor tecrübeler ama inanmak şüphe duymadan inanmak kalp iman çok önemli… Allah tüm dertlerinizin hakkınızda hayırlı çarelerini versin inşallah Allah’a emanet olun ve kötü zamanlarınızda daha çok şükredin..

  7. Hocam hz hıdır duasında şu dikkatimi çekti aşk ve meşk gibi haram ın yanında belayıda alacağınızdan şüpheniz olmasın derken bela olarak neyi kast etmektedir

  8. Merhabalar hocam aslında benim üvey babam olan sanki öz kızıyım gibi beni çok seviyo bende ona baba diyorum herneyse kendisi emlakçı bi ev alım satımı vardı babamada büyük miktarda bi para geçicekti babamın kardeşide bu parayı çalıp hepsini kumara yatırmış babam bunu duyunca şok oldu bende babamı öyle görünce içim yandı sonra çaresiz bi şekilde ellermi açtım Allaha dua etdim Allahım servet abim bana sahip çıktı sende ona sahip çık dedim sonra sizin siteyi buldum hocam ağlıyarak hz.hızırdan yardım istedim ve bu duayı 140 defa okudum okumamda sakıncası olmaz demi hocam

      1. Allah sizden razı olsun hocam her işte vardır bi hayır demişler bu olay oldu ben sizin sitenizle karşılaştım siz böyle güzel dualar paylaşarak bize yardım ediyosunuz ya hocam Allahta inşallah sizin işlerinizi rast götürür

  9. Sa hocam ben cuma gecesi kuran okudum namaz kıldım ve annemin okuma yazması yok benden bu duayı ona tekrarlatmamı istedi annem bu duayı okudu ve o gün annemle babam boşanmaya karar verdiler çok kötü bir gündü ve ablama babamın dükkanına bakıyor orda çalışıyor dükkana o günün sabahı çok çok yaşlı bir kadın geldi kadın sadaka istedi ablama 5 TL verdi ve o kadar dua ettiki hemde çok dua etti ve 2 saat sonra annemle babam konuşup barıştilar açana acaba hıdır as olabilirmiş?? Şimdiden allah razı olsun

    1. Anne ve babanızın barışmış olduklarına sevindim. Allah huzurlu evlilikler nasip etsin. Kimin geldiği hakkında net bir şey söylemek doğru olmaz. Kim dua ettiyse de Allah razı olsun diyelim.

  10. Selamünaleyküm hocam duanın sonu Hıdır mı? Hızır mı? Birde gece okumak şart mı? Cevaplarsaniz sevinirim

      1. Sorun sadece ama sadece haram isteklerde olur. Sizin isteğiniz oldukça masumane. Bu sebepten dolayı en ufak bir endişeniz olmasın.

    1. Allah şifasını versin. Bununla birlikte sitemizdeki diğer şifa dualarını da okumanızı tavsiye ederiz.

  11. Hocam iyi günler ben atama bekliyorum puanim şükür iyi ama bakan bir türlü alım yapmıyor bu duayı okisam olur mu uygun mu ?

  12. İçım bir hayli keder dolu yazıyorum hocam .günahkar biriyim duam ne kadar kabul olur bilmem ama Rabbim tüm kardeslerimize yardım etsin . Sadece sizden zorda olan bir kardesiniz 24 yasında olan biri olarak dua bekliyorum . Cıkamıyorum işin icinden . Dua edin benim icinde ne olur .

  13. Merhabalar,
    Size kısaca bahsetmek istiyorum. 4 yıllık evlilik düşündüğüm kişiyle teyzesi yüzünden ayrıldık. Sonra Eyüp Sultana gittim ve annesi arayıp ayagıma kadar geldi barıştık bir buçuk sene sonra. Ve hemen yüzük taktık sonra nişana 15 gün kala aileler kavga ettiği için bir nişan günümüzde ayrıldık. Ve 3 hocaya baktırdım. 3ü de iki aile ve iki genç arasına ayet sokulmuş bu evlilik olmasın diye dediler. Bugün tam 1 sene oldu ve hala aklımdan çıkartamıyorum belki de şuan evli olabilirdik. Bu duayı benim okumam da fayda olur mu yada okuyabilir miyim? Allah rızası için bir yol gösterin.

    1. Ahmet bey merhaba benimde fena halde maddi sıkıntılarım var cok huzursuzum sürekli dua ediyorum fakat ödemeler beni sıkıntıya düşürüyor bu konuda yardımcı olabilecek bir tavsiyemiz varmıdır Allâh hepimizin yardımcısı olsun

  14. Selamun aleykum hocam evet bir ara çok borcum vardi ve calistigim yerdende para alamiyordum ve bu duayi 7 gece sayisiz okudum ve gercekten 3 veya 4 hafta sonra ummadigim yerden para geldi ve parayi veren kişi sana bu parayi ben vermiyorum hizir gonderdi dedi biran bu duayi okudugumu unuttum daha sonra otururken birden aklima geldi kelime şok oldum şimdi ise şunu sormak istiyorum bol bereketli hayirli rızikli musterilerim olmasi için okuyabilir miyim Allah razi olsun şimdiden

    1. Ne güzel, duanız kabul olmuş. Sitemizde bu konuyla alakalı çok dua mevcut. Onları okuyabilirsiniz.

  15. Hocam hayırlı günler,
    Ben iş arıyorum.Is bulmak için çeşitli dualar denedim ama kabul olmadı. Psikolojim bozuldu. Bu duayı yapabilir miyim? Hayiz dönemimdeyim, duayi yapabilir miyim? Lütfen cevap yazar mısınız?

    1. İş için bu duayı okuyabilirsiniz. Özel günlerde de okunur ama yine de ara verilmesi daha iyi olur.

  16. Selamın aleykum hocam. 6 aylık yuvam yıkıldı. Ve bizden aldıkları hiç bir maddiyatı geri vermiyorlar bunun için okuyabilirmiyim?

  17. Selamın aleykum arkadaşlar hocam bu dua karanlıkta mi okunmalı yoksa ışık açık okuyabilirmiyiz ben karanlıkta duramıyorum birde maddi sıkıntı için okunurmu

    1. Maddi sıkıntılar için okunabilir. Karanlıkta okumanıza gerek yok. Sadece okurken yalnız olmanızda fayda vardır.

  18. Merhaba ben bu duayı çalıştığım işte yükselebilmek için okuyabilirmiyim işim var şükür ama çok yoruluyorum şuanki konumumda benim daha iyi bir işe sahip olabilmem için okusam olur mu

    1. Aslında daha acil durumlar için okunması iyi olur. Sonuçta bir işiniz var. İşi olmayan nice kardeşlerimiz var.

  19. Hocam, şunu sormak istiyorum. Hızır A.S. gelir fakat nasıl tanırsınız orası size kalmış dediniz. Şöyle diyeyim yaşayış olarak günah işleyen ve inancımıza muhalifmiş gibi tavırlar ile gelebilir mi. Daha açık yazarsam mesela Alkol alan düşkün yaşlı biri. Fakat nasihat edince yaptığının yanlış olduğunu kabul eden ve bırakmak için söz veren hatta namaza başlamaya söz veren tavırda bizi sınayabilir mi?

    1. Hayır kesinlikle o sıfatta gelmez. Öyle bir sınav da yapmaz. Zira sınavı sadece Allah C.C. yapar.

  20. Selamın aleyküm. Hızır çağırma duasını dünden beri okuyorum. Okuduktan sonra şiddetli baş ağrısı oluyor ve uzun süre geçmiyor. Sebebi nedir? Borçlarımdan bir türlü kurtulamıyorum. Acaba evimde ve evliliğimde büyü falan mı var? Lütfen yardımcı olun

    1. Genelde okumalar sürekli tekrar gerektirdiği için haliyle baş ağrısı yapabilir. Yani bunun hemen büyüle bağdaştırmak doğru olmaz. Farklı zamanlarda tekrar tekrar deneyin.

  21. Selamın aleyküm hocam çok borcum var ve başımda bir bela var ölümüme sebeb olucak bi bela bunun içinde okuyabilirmiyim

  22. Hocam bir yengem var amcamın eşi 4 yıldır evlenmişler Allahın her günü kavga çıkarıyor babaannemi yani kaynanasını dinlemiyor çocuklara kendi yaşıtıymış gibi davranıyor küçük bir görümcesi var yani halam 10 yasina girdi babası öldü yengem hep ona kızıyor bazende dövüyor her zaman uyuyor babaannem zaten şeker hastası onu kızdıra kızdıra nerdeyse felç edecekti yengemin düzelmesi için okuya bilirmiyim aileyi birbirine düşürecek bu mühim birşey birde dua fayda eder mi yengemin adı Nergis

  23. Çok hastayım. 7 ay önce kaza geçirdim. Kâbus gibi yaşıyorum. İntiharı bile düşündüm inancım yaptırmadı. Lütfen benim için de dua eder misiniz..

    1. Allah yar ve yardimcin olsun duam seninle ben yaklaşık 6 aydır sıkıntının en zoru ile imtihandayim umudunu kırma sadece dua et olucak inan kun fe yekune az kaldi

  24. Hocam çok hastayım. 7 ay önce kaza geçirdim kâbus gibi yaşıyorum. İntihar bile düşündüm yapamıyorum. Lütfen benim için de dua eder misiniz..

  25. hocam merhabalar;
    bende cok zor durumdayım gündüz bos vakıtte de kımse olmadıgı yerde okusak gece yıne okusak olurmu?dün gece yatmadan okudum ılk kez ruyamda bırı benden bos ıkı tabak ıstedı kalkıp almısım ama banyoya bırakmısım anlamadım

    1. Gece okuyamayacaksanız elbette gündüz okuyabilirsiniz ama gece okunulması her zaman daha makbuldür.

  26. Hocam ben üniversite sinavlarina hazirlaniyorum. İstedigim universite icin kazanamayabilirim endisesi var bunun icin okuyabilir miyim bos yere mi olur biraz da korkuyorum da

  27. Allah hepimizin yar we yardimci olsun bir seyi sadece kalbinden gelerek we inanarak yap herzaman icin wardir rabbimin bir bildigi we eger o sey olmuosa ya zamani warsir oyuzden olmuodur yada senin icin hayirli birsey degildir rabbim hepimizin gonlune gore wersin ben bugun baslicam we gercekten allahin izniyle iyi olcgma inaniorum allhim hepimizin dualarini kabul etsin insallh.

  28. Slm Herkese. İnançlı biri hiç olmadım hayatımda. Daha namaz kılmış değilim. Bazı problemlerim vardı. Google da Mucize Dua diye aratınca bu siteyle karşılaştım. Baştan sonra inceledim ve bu Hızır duası nedense ilgimi çekti. Tam umudum bitti dediğim yerde duam kabul oldu. İnanın ben de mucize yaşadım. Ama nedense bu duanın bana fayda olacağını hep düşündüm ve oldu. Olmaz denilen bir şeyin olması beni çok sevindirdi. Bu duayı paylaşanlara teşekkür ediyorum. Hayatımı değiştirdiniz. Sevgilerle Hazal.

    1. Hazal kardeş senin durumundayim sabir ve tevekulle bekliyorum yuvam dağıldı umarım hızır as yetisir

  29. Hocam 2 yıldır dua ediyorum ama olmuyor 2 yıldır ağlıyorum yani çok etkili birşeyler arıyorum amaci da sevgili felan değil çağrışım acaba günah olurmu

  30. Hocam ergenlikten sonra burnum büyüdü ve ben çok üzülüyorum benimle dalgada geçiyorlar yüzümün güzel olması için okusam sorun olur mu

    1. Bence insanların sizi daha çok beğenmesi için okuyabilirsiniz. Çünkü o yüz size Allah tarafından verilmiş.

  31. Hocam ben 2 yıldır dua ediyorum ama daum hala olmadı belki şimdiden sonra kabul olur belki hocam ben bu üzüntüden okulumu bıraktım aglamaktan kasların döküldü hocam hala yanıyor bunu okumam uygun mu

  32. Merhaba hocam size bu konu hakkında bişi sorucam mesela ben hızır.As görmek istiorum ama duayı okuduktan sonra rüyamızdamı Yoksa gerçek hayatta mı görücez . Hoacm birde ben lise öğrencisiyim ama içimdesanki bir sıkıntı var gibi anlamadoğım bir şekilde Sizce bunun için okuyabilirmiyim? Ama bu mübarek zatı çok görmek isityorum

    1. Onu gerçekten görmek isteyen dünya gözüyle görür ama önemli olan bunun farkına varmaktır. Bunu okuyabilirsiniz.

  33. Merhaba Hocam açaba işinde mutlu olmayıp başka iş yeri isteyen ama geçme şansı torpili olmadığı için olmayan birisine yardımı dokunur mu bu dua ya da öyle yardımcı olacak bi duanız var mı ?

  34. Bundan 3 gün önce köpeğim kayboldu bu duayı okusam günaha girer miyim bir de bir su bardağa bu duayı 21 veya daha fazla okuyup evdekilere içirsem borçlar için olur mu şimdiden Allah Razı Olsun.

    1. Kayıp olanlar için başka okumalar var. Günaha girmezsiniz. Köpek için de okunabilir. Suya okuyup içirmek için başka uygulamalar var. Onları sitemizden bulup uygulayabilirsiniz.

  35. Hocam elimden geleni yapıyorum ama hep maddi manevi geri gidiyorum yuvam dagildi hiç bir yerden gelirim kalmadı mesleğim var ama rabbim yardım etsin istiyorumki düzeneyim bu dua yi yaklaşık 21 gündür okuyorum netice alamadım

    1. Ertan Kardeşim ümitsizliğe kapılma Ben de çok uzun zaman okudum ama asla umudumu yitirmedim ve Rabbime şükürler olsun hacetim gerçekleşti İnşaallah senin de gerçekleşir

      1. Gerçekten mi kardeşim yuvam dağıldı tam düzeliyor derken aynı gün başka bir şey çıkıp bozuluyor

        1. Evet ama senin bu gerçekten mi demende bile ümitsizlik var. Duada ümitsizlik olmamalı. Kilit noktası da o bence.

          1. Nurcan kardeşim çok Yoruldum tam oldu derken ayni gün başka bir sıkıntı çıkıyor yuvami toparliyamiyorum eşim beni bıraktı yani bu duayı 41 gün oldu okuyorum sonuç yok sen kaç gün okudun

  36. Öncelikle Selamın Aleyküm Allah’ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun cümlemizin hocam ben hangi işe tutunmak istesem hep ters gidiyor başka işlerde başkalarının yanında çalışa bilen bi insan değilim sürekli kendi işimi kurduğum için ama şu anda sermayem bitti parasız kaldım şu 5 aydır emlak işiyle uğraşıyorum olacak yerler bile olmuyor para kazanamıyorum hep Rabbime ellerimi açıp dua ediyorum bu duayı bir kaç gün önce gördüm bu gün başladım kandil gecesi ile birlikte inşallah daha da etkili olacağına o kadar çok inanıyorum Kİ yorumları okuyarak bende iki rekat namaz kılarak başladım Rabbim nasip ederse elimdeki bi arsa işi var bu işi yapabilirsem gerisi İnşallah Allah’ın izni ile çok güzel gelicek Rabbim herkesin dualarını kabul etsin İnşallah Zorda kalan tüm kullarının yardımcısı olsun Vatanımızı milletimizi askerimizi polisimizi ve vatanımız için canını siper etmiş tüm Türkiye vatandaşlarının yar ve yardımcısı olsun. SAYGILARIMLA

  37. Hayırlı geceler Hocam;ben tek başına çalışan bir bayanım,kızım üniversitede evim kira,maddi anlamda sıkıntıya giriyorum,manevi olarak Elhamdülillah namazlarımı kılmaya çalışıyorum,işlerim olacak gibi oluyor,bir sorun çıkıyor yaklaşık 1.5 yıldır böyle Elhamdülillah azda olsa şimdilik kimseye muhtaç değiliz.Ama 4 aydır elimdeki avucumdaki ile gitti.Şimdi hiçbirşeyim kalmadı.Kiramı nasıl ödeyeceğim,faturalarımı nasıl yatıracağım,bağkur borcum aldı başını gitti. Şikâyetçi değilim ama maddi olarak bittim sayılır.Bu duayı okuyabilirmiyim.Acil cevap verin lütfen.

    1. Öncellikle Allah yardımcınız olsun. Bu duayı sıkıntılarınızdan kurtulmak için niyet ederek okuyunuz. Sonra sitemizdeki rızık dualarını okuyun ve rızık zikirlerini yapınız.

      1. ALLAH c.c razı olsun.Bu mübarek gecede cümle kardeşlerimizin sıkıntısını giderip,RABBİM günahlarımızı affetsin.InşaAllah..

  38. Hocam lütfen ulasin bana kardesime 3 harfliler bulasmis caresini bulamiyoruz ewimiz cok huzursuz herqün kawqa qürütlü napacağimizi bilemiyoruz Allah rizasi icin yardim edin

  39. Selamin aleykum hocam. Ben ruyalarimda bazen dusuyorum ama dustugum ani gormuyorum bi kac sefer de qyni ruyayi gordum denizin üzerinde yürüyorum. Dislerimi gicirdatiyorum ve bu sekikde uykumdan uyanuyorum. Bunlar buyu ve buna benzer seylerin yapildigini mi anlatiyor acaba. Dislerimi asiri sekilde sikiyorum uykumda dislerimdeki agri ile uykumdan uyaniyorum. Bana bilgi verirseniz bu konuda. surekli kendimi ve aileme hitaben okuyorum bildihim surelerii dualari.

  40. Sizinle konusmam qereken cok ama cok önemli bi konu war ailewi bisey yapacağiniz yorum benim icin cok önemli iletisime qeçmek istiyorum ama bi türlü bulamadim nasil ğeçeceğimi

  41. Hocam, bu duayı bizlerle paylaştığınız için Allah razı olsun. Hayatımı değiştirdiniz. Sizi tanımıyorum ama gıyabınızda ömrüm boyunca duacınız olacağım. Facebook da da, Twitter hesabımda da bu duayı paylaştım. Diğer kardeşlerimiz de yararlansın.

  42. Benim bir sorum olucak bir fikir verirseniz çok sevinirim çok sıkıntıdayım bir hastalığım var psikolojik ve bu sebepten dolayi agzimi burnumu bozmaya çalışıyorum burnuma bir krem surdum yag eritici krem ve burnum çöktü resmen çok pismanim eski burnum yerine gelsin başka birşey istemiyorum bu sıkıntım için yardim isteyebilirmiyim dilek dileyebilir miyim

    1. Hastalığınızın geçmesi için diyebilirsiniz. Ama kaşınızın gözünüzün şöyle olması için yapmayın.

  43. Hocam bizim bi marketimiz var ve işler bu aralar kötü ve bende bu duayi gördüm okuyacak olan kisi benmiyim yoksa babammı babammı cunkimarketteç babam duruyo

      1. Hocam en başta dermişsiniz aşk meşk için okumayın diye ama benim gerçekten ileriyi düşündüğüm birisi var ve ben gerçekten gezip tozun gönül eğlendirmek istemiyorum nasipse evlenmek istiyorum onunla bu duayı bu sebep için bile okuyamam mı

        1. Baştan da dediğim gibi, bu tür işler için bunu alet etmeyin. Yoksa başınıza iş açarsınız.

  44. S.a hocam bu duâ yı okumak istiyorum ama korkuyorm inandığım için mi acaba bu inanmak mı oluyo içten kalpten inanmak gibi yani böyle geleceğinden%100 eminmiş gibi hissediyorm

  45. Çok dardaydım ve bu duayı gördüm. Sadece Allah razı olsun diyeceğim ve gerisini anlatamam. Ama duaları okumayı ihmal etmeyin. Ne dediğimi anlayan illaki çıkacaktır.

      1. Bunu defalarca kere soruyorsunuz. Böyle dua edilmez. Lütfen bu konu altında daha başka ne zaman kabul olur duam gibi yorumlar yapmayın. Yoksa silinecektir.

  46. Hocam bu duayı sadece gecemi okunmalı ? Ben gündüzleride okuyorum bır farklılık olurmu . Bu arada sızınle özel olarak nasıl konuşabiliriz Allah rızası için.

  47. S.A Hocam benim çok özel bir durumum var çok zordayım sizinle nasıl konuşabiliriz Allah rızası için yardım edin sizinle konuşmalıyım.

  48. Hocam ben lise öğrencisiyim ve baya bir cikmazdaymis gibi hissediyorum herşey üst uste geliyor sinavlarim baya bir birikti ben sınıfta kalmamak ve notlarımin yükselmesi için okudum fakat sayi gözetmeksizin yazıyor bende allahın hakkı 3 tür diyerekten 3 defa okudum birşey olur mu Hocam?

  49. S.aleykum hocam ben de sıkıntıdayım ailem beni sevdigime vermiyor kendi aile içimizde huzurumuz yok para sıkıntımız kardeşler arası dirliksizliğimiz var bu durum hızır alleyhiselam’ ı cagirmam için yeterli bı sebeb midir sizce sonuçta kötü ameller yapmak için değil yardımcı olun lütfen 🙇

  50. Allah razı olsun çok güzel ve faydalı dualar paylasıyorsunuz.Ben bu duaya yeni başladım ve başladıgım ilk gece çok güzel rüyalar gördüm inanılmaz bir dua ve ben buna hayat boyu devam etmek istiyorum

    1. Allah sizlerden de razı olsun. Kesinlikle ara vermeyin. Faydasını Allah’ın izniyle kat kat göreceksinizdir.

      1. Hocam ben yıllardır depresyon hastasiyim.kanser tedaviside gördüm.önceleri çok temiz biriydim.evime gelen misafirler temizliğimin ,evimin düzeninden gözlerini alamazdi.duvarlari bile badana yapamadığimiz zaman silerdim.artik hiç birşey yapamıyorum.evim pislikten geçilmiyor.beni birşey durduruyor.kendimi zorluyorum ama olmuyor.yillardir kullandığim depresanlarda hiçbir işe yaramadi..önceleri 4 ,4lük namazimi kılar her namaz bitiminde bir cüz Kur an okurdum.artik bunlarin hicbirini yapamaz oldum.ne olur bana iyilesebilmem için bir dua söyleyin.iyi akşamlar.nereye mesaj yazıcağimi bilemedim.buraya yazıyorum.hoşçakalin

      2. Hocam benim vucudumda bütün damarlarim tikanmis musallatlar yapmis dedi hocaya gittim.anjio oldum iki hafta icinde yine tikandi.ve bu sebepten agir depresif ve panikatak oldum.çok dualar okuyorum zikirler çekiyorum. Ama namaz kilamiyorum.maddi manevi büyük sıkıntılara girdim calisamiyorum iyi olmadigim icin ne yapmam lazim

        1. Sitemizde sıkıntılardan kurtulma duaları fazlasıyla mevcut. Onlarla başlamanızı tavsiye ederiz.

  51. Hocam sayqilr hürmerlr we bnde bu duasi okudm ama siyah birsy hep karsima cikip.durdu nedn simsiyah we anlik yanimdan qecip qecip durdu

    1. Ledun ilminin hocası Hz. Hızır AS.’dir. Ama bu ilme vakıf olup olamayacağınıza dair bir varsayımda bulunamayız. Yaşayıp görmeniz gerekmektedir.

  52. hocam Hızır as ruhanıyyetını yanı gercek ruh yanı kımler gorur bence sız evlıyasınız hızır as gorduyunuze gore mekkede

  53. Ben çok zor durumda olduğum için bunu sormak istiyorum.sözlüm sebepsiz terketti beni.isteme aşamasında bitirdi.aileler herkes onaylanmıştı.hakkımda hayırlıysa dönmesi için Hızır aleyhisselami vesile ederek dua edebilir miyim.amacım evlilikte olsa bu duayı edemezmiyim

  54. Aşk meşk neden bos ıs kalpler allahın diil mi elımızde olmadan bırını svmek acı crkmek bos ıs mı

  55. Hocam benim hiçbir işim rast gitmiyor hergün sıkıntılar içindeyim borçların var ama ödeyemiyorum ne yapacağımı şaşırdım çaresizlik belimi büktü allah rızası için yardım neolur

  56. Arkadaslar iyi aksamlar . Ben nu duayi denedim carsamba gunu hemde iki gun oldu . Nasil anlatsam esimin dukkan var bende ayriyetten calisiyorum odenmesi gereken ve biriken faturalar vardi esimede soylemek istemedim uzulmesin diye beynimle hep dusuncedeydim bu duayi gordum netten ve okudum iki gun evveli. Okudum ve yattim gece ruyamda hizir aleyhi selam yatak orasinin kapisina vurdu. Uyandim ve ruyami hatirladim ertesi gun aksam postadan kagit geldi actim okudum vergiden para haberi geldi hesabimiza para yatircaklarini soylediler bugun hayirli Cuma gununde esimi arayim dedim molamdaydim aradim ve sordum hesabimiza yatirilmis. SUKURLER OLSUN IS RABBIM ALLAH KIMSELERE MUHTAC ETMESIN COK ZOR DERTLI ARKADASLARIM RABBIM YARDIMCIMIZ OLSUN

  57. duayı haram şeyler için kullandığımızda nasıl bela alırız ki? allah dostlarından allah yolunda giden insanlardan bela gelmez.onlar bela için değil hayır için vardır.bilmez misin?

    1. Hayır da şer de Allah’tandır. Daha bunu bile idrak edemiyorsunuz. Haram şeylere yapın, sonra ne oluyor görün bela gelir mi gelmez mi

  58. Hocam çok zor durumdayım.sahtekar doktor bildigim bi kadına sac ekimi yaptrdım saclarımı maf etti ve ensemi çok kötü braktı düzensiz kök alarak. Tıppen çok doktora gittim kökleri ile almdandan ckmaz artk kel syrek kalr dediler sapkaya mahkum oldum bunalmdayım.hocam eski halime dönmek istyrm ekimden önceki saclarımın eski haline dönmesi için.
    Allaha hergün dua rdiyorum.
    Hızır bana yardm edebilirmi eski halime saclarımı döndürebilirmi.
    Elvetteki herseyin sahibi çözümü allah ama hızır aleyhisselam vesileolup yardm edebilirmi.
    Lütfen hocam yardım edin benim için dua edin bana gelip yardım etsin.
    Adım evren güvenlik görevlisiyim.
    Pskolojim çok bozuk hayattan bktm içime kapandım hergün ölmek yada eski halime dönmk istyrm dua ediyom hep
    Lütfen hocam yardım edin. Efendimiz en kabul olunan dua mümin kulun mümin bi kula yaptı duadır buyruyo lütfen hocam yardım edin bana dua edin hızır gelip eski halime döndürsün saclarımı.
    Allah rızası için.

  59. Selamünaleyküm hocam benim size bir sorum olacaktı gece böyle 12’de kızımla markete gittik süt almaya Ama herkes dışarıda Balkonda oturuyor ondan sonra sıcak Daha dün oldu bu olay motorla önümde öyle Aksakallı nur yüzlü öyle cübbe giymiş yüzü bembeyaz elleri bembeyaz sıkılıp pamuk pamuk bildiğin ama önündeki adam senin benim gibi insan arkadaki çok farklı Ondan sonra dedim Hey Allah’ım dedim ne kadar güzel yaratmışsın nur saçıyor Nur dedim Nur Böyle bir şey olamaz dedim kızım da gördü Ben de gördüm O dua ettim o gitti yoluna ben tam bir ilerlerken yine çık yoluma motorla bir daha yeni okudum Hey dedim Maşallah ne güzel bir adam dedim Bak yine geçti kızım dedim kızım da 9 yaşında benim bu arada ben onun için dua okurken doğalgaz işi vardı Maşallah dedim yine geçti ne kadar güzel bir nur yaratmışsın yarabbim dedim ama ben onun Hızır Aleyhisselam’ı olduğunu bilmiyorum o duayı okurken yüzü döndü bana baktı Sürmeli Aksakallı o duayı okurken yüzüme baktı uçtu gitti Bir an gelmesiyle gitmesi bir oldu sabah ben de anneme anlattım Annem dedi Keşke dedi dua etseydin Dilek tutsaydın Hızır Aleyhisselam fiyat Annem konuşmadı Hızır Aleyhisselam sadece döndü bana baktı iki sefer yoluma çıktı iki sefer bana Işık saçıyor elbiseleri sakallı o bakışları O suratı ama kızma Sadece gördün onu ışık falan yazmıyor bir motor sesi onca insan vardı caddede takılan takılan hiç kimse motor sesini duymuyor kızım da duymadı Ben de Duymadım sadece önümüzden geçti yani Ben bunu öğrenmek istiyorum Hızır Aleyhisselam mı yoksa ne farklı bir surette ya da bana bir uyarı mı bu Yine farklı bir surette görülmüş bana Ben iki günden beri kafama çok takılıyor ve halen etkisindeyim Yardımcı olursanız çok sevinirim

  60. Selamun aleykum hocam, benim 21 yasinda bir oglum var. Malesef esrar iciyor ve satiyor, hep ugrastim biraksin ve düzelsin diye. Alti yildan beri ugrasiyorum, gecen yil esimde vefat etti. Oglum dahada agresif oldu vurup kiriyor, Simdide babasinin mirasindan payimi alirsam beni öldürecekmis.Hepsini kendi istiyor. Ne yapsam,,ne okusam kurtulabilirim.lütfen yardim edin .

  61. hocam selam bedıuzzaman hz talebesını tanıyormusunuz Alı Ucarı bu duayı okuduktan sora ruyamda onu gordum benımle konustu ILETISIM YANI o nasıl bırıydı? DYDUGUMA GORE KENDISI BUTUN PEYGAMBERLERI GORMUS ONLARLA YEMEK YEMIS BIR ADAM HATTA YEMEK DUASINIDA OKUMUS BENDE HOCAM TUYAMA NE DUA NE SURE ISTERSEM OKUYA BILIYORUM CEVAP YAZIN LUTFEN HOCAM

  62. manası tam olarak şöyle:ey efendim ebel abbas melkan oğlu belya hızır aleyhiselam,allhın izniyle yetiş sıkıntıdayım..ben yıllardan beri sürekli okurum

  63. Selamun aleyküm ,insanlarin nazariyla sürekli sebepsiz sorunlar yaşadığım ve bu sepele çokça üzüntü çektiğim ve sürekli sağlık sorunları yaşadığım için bana kuvvetli bir terkip önerebirmisiniz çok ihtiyacım var kalbimin hüznüve elemi çok fazla ,size müteşekkir olurum ,

  64. Hayırlı günler.
    Neden cok zorda kalmadikca okumayın dediniz.
    Uzun suredir is ariyorum ve evliligimde ayrılık asamasindayim. Bunlar icin 3 gündür yatmadan önce sayısı belli olmadan okuyup yatıyorum. 3 gündür de çok güzel rüyalar görüyorum. Bu duayla mi alakali acaba.
    Saygılar.

    1. ben devamlı okurum faydası var hep zorda kalınca değil iyi günlerdede dilimden düşürmem.bunu şöyle düşün hep zorda kalıca dostunun kapısını çalıyorsun ama iyi günlerinde ortada yoksun ne ayıp şey değilmi.onun için dualar herzaman dilimize alışkanlık yapmalıyız

  65. etrafımızda sürekli kötü niyetli insanlar var sürekli ağır büyüler yapıyor ağırlık büyüsünden tut mezara kadar yapıyor bunları durdarımıyorum durmadan yapıyorlar ven bunlar yakın akraba üstelik babam yapıyor hayatında bir sürtük var ve ondan kurtulamıyoruz babam 70 yaşında parası var diye etrafında gezziniyor bu insanları dağıtacak dua koysanız büyüleri bozacak bişey gönderseniz

    1. kardeşim ilk öncelikle büyülerden muskalardan korkma onu yapan insandanda korkma Allaha sığın abdestini al fatiha suresi nas felak suresi ayetel kürsiyi aç oku cevşen al bide tak kendine o büyü yapanında yaptıranında Allah katında yeri yoktur bunu unutma sürekli dine yöneliceksin aç kuranımızı oku camiye git en kısa zamanda ne ortada büyü kalır nede kötülük

  66. Hocam merabalar bnim çok önemli derdim var size nasıl ulasa bilirim . aşktı evlilikti kısmetle alakalı değil .

      1. Hocam kit san yayıncılıktan çıkan insani kamil adlı bir eser var.hızırın kim olduğunu anlatıyor.şimdi yukarıdaki duaya bakınca şaşırdım.o eşini incelemenizi tavsiye ederim

      2. Hayirli gunler hocam aşk meşk için okumayin demişsinizya mesela bir sevdigim var hayırlısı ile evlenelim yardim eyle YaRabbim ya Hızır as.diye dua etsem olurmu ..lutfen cevanizi bekliyorum hocam

    1. Özel durumum için bana yetiş ey ebu abbas(künyesi)
      efendim melkanın oğlu belya hızır…

      yaklaşık olarak böyle bir manası var.

  67. Hocam selam. Hocam bu duayi gece 12den sonra okusam olurmu? Hocam ben Kerbelaya getmek istiyorum onun icinde okuya bilirmiyim? Hocam bide bu duayi ev almak icin okusam olurmu.cunki cok ihtiyacimiz var ev icin.is icinde okuya bilirmiyin? Baskasinin yerine mesela abimin yerine okuya bilirmiyim? Bide hocam ben birinden uzak durmak icin dua istiyorum bana lutfen yardimci olun.

    1. Zor durumda kaldiginizda okunacak bir duadir. Zor durumda, cikmazda olan her sey icin okuyabilirsiniz.

      1. Benim tek bir gecem kaldı sabah eşim beni bosayacak 😭nolur sizde dua edin yuvam için çocuklarım için allah rızası için yuvam kurtuluşun

          1. Hocam çok borcum var ve bir türlü kendimi toparlayan yorum ne tür dua önerirsiniz

          2. Bu ve sitemizdeki diğer rızık dualarını okuyabilirsiniz. Çok fazla kardeşimiz bu dualar sayesinde borçlarından kurtulup feraha kavuştular.

        1. Şimdi nasılsınız ayşe hanım eşinizle aranız kötümü hala Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah

          1. Esra kardeş ben uzun suredir okuyorum ancak isim bozuldu yuvam yıkıldı neden olmuyor acaba

        2. Rabbil alemin inşallah içine merhamet koyar bacım sabah namazı yüzü suyu hürmetine inşallah yuvanız dağılmaz

      2. Hocam çok ama çok borcum var ailecek çok zor durumdayız ben bu duayı okumaya basliyacam bana bi bakma şansınız varmı yolun sonuna geldim neyapacam mehmet sivri kimlikte doğum tarihim 15 10 1982 baba salih anne aşIre

  68. Hocam merhaba saygilarimi sunuyorum size. Arapcasini okudumda turkce yazilisiyla biraz farkli i e farki var ve uzatmalar var . Birde hocam ben guc kuvvet icin dua okuyorum bardaga iciyorum zihin acma icinde ayni duayi bardaga okusam olurmu yoksa her duami ayri bardaga okumam gerekiyor ?

      1. selamun aleyküm hocam benim içimde cok sıkıntılarım var arada kendiligimden aglıyorum sanki biri lömüş gibi yada ölecek gibi sizce bu neye işaretir şimdiden allah razı olsun

        1. Gee uykunda ruyada Yüksel yerlerden düsüyormusun veya ucuyormusun…ve birde etrafindakilwre sor uyurken konusuyormusun veya dislerin gicirtmasi veya biseyler yere gibi ses cikrtiyormusun..

          Aglaman tek cözümü cok cok ayet el nursi oku buyuk veya sihir yolu ile rahatsiz ediliyorsun cin musallati da denir buna

  69. Arkadaslar bu hz hızır as duası inanarak okunduğun da gercekten işlerin rast gidiyor ben iki kez yasadım bunu ve farklı kılıktada görüle biliyo. Kapınıza gelip sizden ekmek isteyen dilenci kılığındakileri sakin küçümser bakıp kapı dışı etmeyin kapıda bekletip el parçası kadar bile ekmek verin gönderin gercekten kimin ne olduğunu bilemeyiz .

  70. Hocam ben hz hızır duasını 3 yıl kadar önce bir gün allah rızası için iki rekat namaz kılıp 141 kez okumuştum aç ve parasızdım çok borcum vardı ve sadece 10 saat kadar sonra mucize oldu bütün sorunlarım hal oldu . bilir bilmez temiz kalp ve inanarak okumuştum rabbime şükürler olsun ki imdadıma yetişti..

    1. Temiz kalp ile ve icten inanarak tüm samimiyetinizle okursaniz, bir gün karsilasirsiniz Insallah. Ama belki farkina bile varmazsiniz. Lakin geleceginden emin olun yeter.

      1. Hocam bu duanın hıdırellez gününde mi yapılmalı yoksa herhangi bir zaman aralığında olur mu

    2. Slm süheyla hanım nasıl yetişti çok borçluyum ve piskolojim bozuldu gerçekten çok ihtiyacım var günü saati varmı

    3. RABBİM senin temiz kalbinin hürmetine inşallah senin kabul olmuş duan hürmetine benimde sıkıntılarımı giderir cümleyle inşallah şu mübarek beraat kandilinde mevlam amin

    1. Bunun icin bir sayi vermek istemiyorum, cünkü o yakaris, o cagri ne kadar icten ve sürekli olursa, etkisi de o denli olur.

      1. Hocam en az 7 gün diyor ya biz bu 7 günü ard arda mı okumalyız yoksa bi gün okuyup bi gün okumasakta olur mu?

          1. Hocam annemin durumu çok ağır. Kalbi yüzde 20 çalışıyor. Doktor her an kaybedebiliriz sesi. Bu duayı okusam olur mu? Ya da başka bir dua önerebilir misiniz?

          2. Allah şifasını versin. Bu duadan ziyade şifa dualarını okumanızı tavsiye ederim.

      2. Hocam 1 yıl önce filan eşimle yeni evliydik kapı çaldı baktım dürbünden yaşlı bastonlu bi dede saçlarımı kapatmak için açmadım kapıyı ben tülbent ararken bidaha çaldı kapıyı açtım hić kimse yok sonra koşarak camdan baktımki o dede taa ötede yürüyo ne ara indi aşağı nasıl oldu anlamadım ama ogün o saatten beri borćlarımız oldu düzenimiz bozuldu maddi yönden çok düştük acaba hızır a.s mıydı kapıyı açamadım diyemi Öyle oldu

      3. Arapça yazılışı ve türkçe yazılışı arasında farklılıklar var. Arapçada “enne” türkçede “enni”. Arapçada “seyyedi” türkçede “seyyidi”. Hangisi geçerli

        1. Arapçayı yanlış okuyorsunuz. Daha iyi öğrenmenizi tavsiye ederim. Zira başka okumalarda da hata yapabilirsiniz.
          Arapça yazılışında enne değil enni, seyyede değil seyyidi dir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir