Para Yağdıran Dua

Para Yağdıran Dua

Para Yağdıran DuaSiz değerli dostlarımızın istekleri doğrultusunda, defalarca tecrübe edilmiş, Para Yağdıran Duayı paylaşmak istiyoruz. Para Yağdıran Dua diyoruz, çünkü bu dua, yakın çevrelerimiz tarafından defalarca tecrübe edilmiş bir duadır. Çoğu kişi denenmiş dua diye söylüyor ama dualar denenmez dostlarım. Dualar sadece tecrübe edilir. Siz bir deneyeyim diye duaya yaklaşırsanız, zaten inancınızı baştan kaybedersiniz. İnanç kaybolunca duanın kabulü de gerçekleşmez. Bu duayı yakın dostlarımıza sürekli tavsiye ettik. Binlerce kere teşekkür ettiler. Para Yağdıran Dua denilmesindeki amaç, beklenilmedik anda, beklenilmedik yerden ihtiyaçların karsışılanması için gelen maddiyattır. Bu duaya inanarak sarılanlara Allah maddi olanak sağlayacaktır İnşaallah.

Okumanız Gereken Dua:
Ya Rahman Ya Rahim Ya Fettahu Ya Vehhab İfteh Li Kulubi Verzukni Bi La Te’ab

Okunma Zamanı ve Adedi:
Akşam Namazından sonra 21 gün boyunca günde 70 Kere
DMCA.com Protection Status

“Para Yağdıran Dua” üzerine 39 yorum

  1. Burda Allah’in isimleri var. Ama sonun da olan kelimelerin anlamini da bilmesek buyuye girmesin sonra

  2. Oncelikle paylasimlariniz icin tesekkurler,benim sorum sadece 21 gun mu okunacak tekrar okumak istersek kac gun ara vermeliyiz

  3. Selam. Bende soracaqdim. Artiq sorublar 21 gun okudukdan sonra unutsam bazi gunleri amma calisacam unutmayim. Okuyum oyle olurmu?
    Bide hakikat cok etkili duadi.
    Ben MasAllah artik kac gundu okuyuram. Faydasinida gorurem.
    Rebbim her kesin evine halal ruzu yetirsin.amin.

  4. manasını yazsan da gönül rahtlığıyla amel etsek ”’bi la te ‘ab” kısmı özelikle ???

  5. Evet admin Esma lar tamam da diğer kısmı kime sorduysam anlam veremedi. Tam Türkçe anlam yazabilir misiniz??

  6. en azından kaynak belirtin oradan ulaşmaya çalışalım bilmiyorsanız bilmiyorum diyebilirsiniz bunda bi sıkıntı yok …sıkıntı cevapsız bırakılmada

    1. Yorumunuz gözden kacmis. Kusura bakmayin. Hocamiz bilgilendirildi. En kisa zamanda dönüs yapilacaktir.

  7. Selam hocam bu duayi paylasdiginiz icin cok tesekkur ederim. Artik agustos ayindan okuyorum. Elhemdullah masallah param cogaldi rizkim artdi. Tasel kardesim inancla oku Allaha sigin Allah rizkini verecek.
    Hocam amma benim dun tam 21ci gun tamam olacakdi. Dun cok yorgundum uykuya dalmisim uyuyuya demisim ayildim sabah olmus. Benim simdi 21 cu gun icin bu gun okusam olurmu?

    1. Siz inancla okuduktan sonra Allah’in izniyle rizkiniz daha da artacaktir. Hic sorun olmaz. Sürekli okumaya Allah rizasi icin devam edin.

  8. Arkadaslar paronayak olmaniza gerek yok. az cok dua etme isini biliyorsaniz ne diyip demediginizi anlayabilirsiniz asahi yukari. ilk satir esmaul husna zaten bakarsiniz anlamlarina. alt kısımda da tam emin olmasamda kalpleri bana cek ve yorulmadan bana rızık ver gibi bir anlama geliyor.

    “VERZUKNİ” bana rızık ver demek.” Bi LA TE’AB” ise yorulmadan gibi bir manaya geliyor.” kulubi ” kulb kalp anlami var kalpleri gibi bir manasi var.
    bunu okuyan biri yazmıştı zaten burda da yaziyor hesapta olmayan para gelir diye bahseden kişi de olmayacak akla gelmeyecek yerden kendine ne zaman okusa para geldiğini söylemişti. yorulmadan kismi buraya işaret zaten.

  9. Hayır ask meşk konusu olsa paranoya yapin da rızık konusunda niye “büyü” vs. olsun. kime yapiyorsunuz büyüyü? rızki Allah veriyor. lütfen biraz mantıklı olun. tabi burda sitede büyü kelimesi yazmasi da insani bunu düşündür.

  10. Ben bu duayı okudum inanarak okudum Ve çok zor zamanımdı Rabbim sıkıntılarımı giderdi tazminat aldım şimdi herkese veriyorum bu duayı Ònce Allah sonra inanç yolumu açtı Allah razı olsun sizdende

    1. eger ben hristiyanim musluman olucam seklinde soylediysen kuran-i kerim meali ni oku. ilk once sahadet getir (Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne muhammeden abdühü ve rasulüh) dersen ve kalben ben muslumanim diyorsan, kabul olur kardesim. İslam dinini arastir isterim. tum dertler sıkıntılar burada cozulur. diger muslumanlarin yardimiyla degil Allah’in yardimiyla mutlu olursun. sanirim sizler putlara inaniyorsunuz. ama kendi yaptiginiz seyin size yol gosterecegine inaniyorsaniz yaniliyorsunuz. onlar sadece korumasiz heykeller. bir tane put u kirip bu put diger put u kirdi desem inanmazsin dedigimi. hicbirsey yapamazki dersin. daha hareket edemiyor ki senin dualarini Allah’a iletsin. Allah her zaman yaninda ve her zaman duyuyor. Her saklini goruyor. Ama bi putun ustunu ortunce onun gormesini engelleyip onlari kendinden ustun kiliyosun. o zaman mantiksiz olmaz mi? kendinden gucsuz ve senden ustun olmayan bir seye tapmak safliktir. İslam dinini arastir derim sana kardeşim. İyi günler (dedigim gibi eger musluman olacaksan kuran-i kerim meali oku, digerleri seni dogru yola gitmeye calisirken saptirabilir)

  11. Selam hocam. Bu dua icin ne kadar tesekkur etsem az. Bu duayi sitenizde goren gunden okuyorum. Cox sukur dua sayesinde rizkim artdi. Allah sizden razi olsun. Amin.

  12. merhaba arkadaşlar ben bir ay kadar denedim ama olmadı .bıkmıycam devam edicem tabi kimi kişilere geç etki edebilir

Bir Cevap Yazın